Politica de livrare&returnare

Expeditie si livrare:

Livrarea se face in termen de 24 de ore (o zi lucratoare) pentru comenzile finalizate pana la ora 14:00 si in termen de 48 de ore (doua zile lucratoare) pentru comenzile finalizate dupa aceasta ora, daca la confirmarea comenzii, produsele sunt pe stoc. Daca produsele nu sunt pe stoc, veti fi sunat de un reprezentant CellMag.ro care va va informa despre data de livrare. Nu exista limita de comanda.

Stocurile nu se actualizeaza in timp real si exista posibilitatea ca unele produse sa nu existe in stocul propriu sau in stoc furnizor, dar ele sa apara cu eticheta “in stoc” pe site. https://cititor-cnas.ro/ face eforturi permanente pentru a pastra acuratetea informatiilor legate de produse, in special de stocuri. Rareori acestea pot contine inadvertente: fotografia are caracter informativ si poate contine accesorii neincluse in pachetele standard, unele specificatii sau pretul, pot fi modificate de catre producator fara preaviz sau pot contine erori de operare. Toate promotiile prezente in site sunt valabile in limita stocului.

Atentie: Reclamatiile privind lipsa unui produs trebuie facute in maxim 48 ore de la primirea coletului. https://cititor-cnas.ro/nu se face raspunzator de lipsa produselor din colet daca clientul nu semnaleaza aceasta in 48h de la primirea coletului.

Costurile de transport:

Transportul este gratuit pentru comenzi mai mari de anumite sume clar stabilite si afisate in categoriile magazinului . Tarifele de transport sunt stabilite de catre firmele de curierat si pot fi achitate la DESTINATIE (de catre client) sau la EXPEDITIE (caz in care costurile de transport se vor adauga la valoarea facturii; aceasta metoda prezinta avantajul reducerii costurilor de transport, in baza contractelor incheiate intre INTELLIGENT MARKETING SOLUTIONS SRL si firmele de curierat partenere).

Costurile le gasiti mai jos:

Pentru comenzi indiferent de locatie in Romania:

– 18 RON pentru comenzi la care s-a optat pentru plata ramburs;

– 20 RON pentru comenzi la care plata a fost facuta prin OP sau in avans.

Taxele de transport enumerate mai sus sunt taxe finale, fara alte costuri;

NOTA: Pretul transportului este calculat pentru colete in ambalaj normal si pentru o greutate de maxim 3kg. Pentru coletele care depasesc 3kg se percepe o taxa de 1,2lei/kg.

NOTA: Transportul produselor cu greutate si/sau volum mare (ex. Cazane, seminee, porti etc.) se va face pana la cel mai apropiat sediu al firmei de curierat, aferent localitatii cumparatorului.

Plata se poate face:

– In numerar, la livrare (sistem ramburs).

– Prin banca: daca preferati aceasta modalitate de plata, va rugam sa ne anuntati; un reprezentant al INTELLIGENT MARKETING SOLUTIONS SRL se va ocupa de toate detaliile (factura proforma, confirmare plata etc.) astfel incat comanda dvs. sa fie livrata in cel mai scurt timp. Livrarea produselor se va face numai dupa confirmarea platii prin e-mail, iar in cazuri exceptionale (ex. comenzi cu valori mari ale produselor), la intrarea banilor in contul nostru. Confirmarea platii poate dura intre 24 si 48 de ore.

Garantia de conformitate

Vânzatorul are obligatia de a livra produse care sunt în conformitate cu contractul de vânzare-cumparare, indiferent de forma în care se încheie, verbal sau scris dupa precizariile OUG 34/2014.

Se considera ca un produs este în conformitate cu contractul de vânzare-cumparare daca sunt îndeplinite cumulativ urmatoarele conditii:

  1. a) produsul corespunde descrierii facute de vânzator și are aceleași calitati ca și produsele pe care vânzatorul le-a prezentat ca mostra sau model;
  2. b) produsul corespunde oricarui scop specificat, solicitat de catre consumator, scop facut cunoscut vânzatorului și acceptat de acesta la încheierea contractului de vânzare-cumparare;

Lipsa de conformitate are în vedere acele situatii în care vânzatorul nu își respecta obligatia asumata prin contractul încheiat de a livra consumatorului produsul adaptat scopului solicitat de acesta. Aceasta situatie are în vedere cazurile în care consumatorul are nevoie de produse cu anumite caracteristici, iar pentru a le obtine trebuie sa încheie un contract prin care agentul economic se obliga fie sa fabrice un produs cu aceste caracteristici, fie sa modifice un produs pentru a-i conferi caracteristicile dorite de consumator.

  1. c) produsul corespunde scopurilor pentru care sunt utilizate în mod normal produsele de același tip;

Lipsa de conformitate în acest caz se încadreaza perfect în notiunea de defect, cu alte cuvinte, produsul nu functioneaza așa cum ar trebui, spre exemplu congelatorul nu îngheata, pantofii se rup la prima purtare, motorul mașinii de spalat nu rotește cuva, becul se arde dupa cinci minute de la instalare etc.

  1. d) prezinta parametrii de calitate și performante normale, la care consumatorul se poate aștepta în mod rezonabil, date fiind natura produsului și declaratiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia, facute de vânzator, de producator sau de reprezentantul acestuia, în special prin publicitate sau prin înscriere pe eticheta produsului.

În acest caz, lipsa de conformitate se evalueaza în functie de doua elemente, respectiv natura produsului și declaratiile privind produsul, facute în special prin publicitate sau prin înscrierea pe eticheta.

Exista o lipsa de conformitate și în urmatoarele doua situatii:

  1. a) produsul achizitionat de consumator este instalat incorect de catre vânzator, în conditiile în care instalarea este stipulata în contract ca obligatie a vânzatorului;
  2. b) produsul destinat a fi instalat de catre consumator a fost incorect instalat de acesta din cauza unor deficiente în instructiunile de utilizare.

Termenul de garantie legala de conformitate este de 2 ani si se calculeaza de la data livrarii produsului.

Pentru produsele folosite se poate conveni cu vânzatorul reducerea termenului de 2 ani, dar nu mai putin de un an de la data livrarii produsului.

Termenul de garantie legala de conformitate, în cazul produselor a caror durata medie de utilizare este mai mica de 2 ani, se reduce la aceasta perioada.

Prezumtia lipsei de conformitate:

Prezumtia lipsei de conformitate presupune considerarea produsului ca fiind lipsit de calitate și performanta înca de la achizitionare. Astfel, orice lipsa de conformitate aparuta într-un termen de 6 luni de la data livrarii produsului se considerata a fi existat la momentul livrarii.

Pentru a opera prezumtia lipsei de conformitate este necesar ca vânzatorul sa fie informat despre aceasta în termen de 2 luni de la data la care consumatorul a constatat-o, dar pâna la împlinirea termenului de 6 luni de la data livrarii produsului.

În afara termenului de 6 luni, consumatorul poate uza de termenul de 2 luni în care trebuie sa informeze vânzatorul despre lipsa de neconformitate (termen care curge de la data la care consumatorul a constat neconformitatea), pâna la împlinirea termenului de 2 ani. În acest caz, consumatorul trebuie sa dovedeasca faptul ca produsul a fost lipsit de conformitate la predare. În situatia în care consumatorul nu anunta vânzatorul în cadrul acestui termen, acesta nu va mai putea solicita remedierea lipsei de conformitate.

În cadrul prezumtiei lipsei de conformitate obligatia de a dovedi ca produsul nu a fost lipsit de conformitate la predare apartine vânzatorului si nu consumatorului. Însa, aceasta regula este valabila doar în cadrul termenului de 6 luni de la data livrarii produsului.

Prezumtia lipsei de conformitate nu poate fi invocata atunci când:

► Este incompatibila cu natura produsului – aceasta situatie intervine, în general, în cazul produselor a caror durata de viata este mai mica de 6 luni, spre exemplu alimentele;

► este incompatibila cu natura lipsei de conformitate – lipsa de conformitate este provocata de utilizarea incorecta a produsului de catre consumator sau de uzura normala a produsului (ex: încaltaminte, haine).

Garantia comerciala:

Garantia se acorda pentru 3 (trei) luni calendaristice in cazul in care clientul este Persoana Fizica si pentru 1 (una) luna calendaristicaa de la data cumpararii produsului daca clientul este Persoana Juridica, cu exceptia anumitor produse. Aceste exceptii sunt declarate pe pagina produselor respective.

Produsele care urmeaza a fi schimbate/returnate in perioada de garantie se trimit catre VANZATOR impreuna cu certificatul de garantie si o copie a facturii care atesta cumpararea lor. Trimiterea unui produs defect se face doar dupa anuntarea unui reprezentant al companiei INTELLIGENT MARKETING SOLUTIONS SRL, specificand exact defectul constatat. Defectele vizibile trebuie reclamate in momentul deschiderii coletului, dar nu mai mult de 48 ore de la primirea coletului.

Vanzatorul nu are obligatia acordarii garantiei in cazul in care produsele au fost manevrate sau depozitate in mod necorespunzator de catre cumparator. Au fost utilizate in alte scopuri decat cele pentru care au fost destinate, montate gresit, au suferit socuri mecanice sau termice, au fost scufundate in apa, au intrat in contact cu substante care nu sunt necesare in procesul de montare. Nerespectarea conditiilor enumerate mai sus duce la pierderea garantiei!

Returnare produse:

“Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile calendaristice de la primirea produsului. Art. 7 din OUG 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta. INTELLIGENT MARKETING SOLUTIONS SRL poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorate, etc. pentru readucerea lor la starea initiala, care pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului.

INTELLIGENT MARKETING SOLUTIONS SRL va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 10 zile calendaristice de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport.

Termenii si conditiile prezentate respecta legislatia in vigoare: Legea 365/2002 privind comertul electronic si OUG 34/2014 referitoare la regimul juridic al contractelor la distanta.

Cheltuielile de transport aferente trimiterii produsului defect/returnat vor fi suportate integral de catre CUMPARATOR. Trimiterea unui produs catre INTELLIGENT MARKETING SOLUTIONS SRL trebuie facuta doar dupa Completarea formularului de retur pe care il puteti accesa AICI

Date de care trebuie tinut cont atunci cand se returneaza produsele comandate:

Contravaloarea transportului produselor catre firma INTELLIGENT MARKETING SOLUTIONS SRL va fi suportata de client;

Consumatorul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora. Toate produsele pe care le returnati trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ati primit. Nu putem accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre dvs: de exemplu au urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt insotite de toate accesoriile.

In situatia in care produsele au un sigiliu, acesta nu trebuie sa fie desfacut – produsul trebuie returnat sigilat;

Starea aparatelor si produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea / primirea lor.

Produsele uzate, zgariate, deteriorate pot beneficia de dreptul de returnare insa INTELLIGENT MARKETING SOLUTIONS SRL poate percepe o taxa suplimentara între 0 şi 50% din valoarea initiala a produsului, în functie de gradul de afectare al formei initiale a produsului.

In cazul tuturor materialelor perisabile / consumabile, folosirea lor (fie si numai o singura data) nu mai permite returnarea lor.

Alte date specifice privitoare la situatia si starea produselor se pot obtine contactandu-ne online sau prin email / telefon.

In baza unui raport de evaluare, se pot returna si produsele considerate folosite, la pret redus, cu acordul ambelor parti. Raportul este intocmit de un responsabil CellMag.ro.

Exceptie de la returnare: produsele aduse pe comanda speciala (care nu sunt in mod uzual in stocul CellMag.ro), produsele consumabile (ex. acumulatori)

Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii, se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform. Daca CellMag.ro nu poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului.

Sesizari si reclamatii:

Daca intampinati orice probleme legate de o comanda, care nu par a putea fi rezolvate prin email sau cu persoana cu care discutati, puteti solicita conciliere suplimentara la telefon 0744700010

sau ne puteti scrie pe adresa office@citiror-cnas.ro